søndag den 8. januar 2012

HUKIT - børne bord og stole sælges

Jeg elsker børnemøbler, men har fået samlet for meget sammen.
Derfor sælger jeg nu dette skønne bord med 3 stole. Kender du nogen der vil købe de skønne sager.
Bordet er med rødt linoleum og to stole med blåt og en med rød. Bordet har nogle malerpletter, så det kunne godt trænge til en grundig rengøring.

 Bordet på terrassen og en masse skønne unger der spiser grillmad

 Carl elsker at sidde oven på bordet og lege (han har fået et andet i erstatning, det er blevet uundværlig


3 kommentarer:

  1. Kære Maiken,
    Man skulle jo tro jeg "stalker" dig, men er ret vild med bord og stole sættet og har drømt om at finde lignende lige siden jeg så det i Ramløse :)
    Hvad tager du for det?
    kh Malene

    SvarSlet
  2. Hej du, jeg ville elske at det endte hos jer ;-) Hvis du virkelig mener det, så finder vi en god pris. Vi har et sort rundt Alto bord og fire gule mini AJ stole - og så god plads har vi heller ikke. Mailer dig lige et godt tilbud.
    Kh

    SvarSlet
  3. har du stadig møblerne? i så fald er jeg meget interesseret... mvh nanna

    SvarSlet